• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • "100-річчя" В.О.Сухомлинського

/Files/images/suhomlinskiy.jpeg

Виховний захід “Казки школи під голубим небом”

1 ведуча. Сьогодні у нас виховний захід на тему «Казки школи під голубим небом». Ми раді вітати всіх присутніх у залі.

2 ведуча. А мета нашої зустрічі : формувати загальну та емоційну культуру через казки В.О.Сухомлинського; розвивати естетичну свідомість, потяг до прекрасного.

1 дитина. Доброго ранку!

2 дитина. Доброго дня!

3 дитина. Доброго вечора, сьогодні, щодня…

4 дитина. Хай не псується годинник на вежі.

5 дитина. Хай буде все на землі, як належить:

6 дитина.Сонце як сонце, літо як літо,

7 дитина. Дощик як дощик, діти як діти.

8 дитина. Кожному дому щастя бажаєм.

9 дитина. Маку – цвітіння, житу – врожаю,

10 дитина. Небові – миру, голубу – неба.

11 дитина.Кожній дитині – всього, що треба.

12 дитина. Хай усміхаються діти щодня.

Діти. Доброго ранку. Доброго дня.

Звучить пісня «Свято казки»

Свято казки (4 клас)

(слова і музика Наталії Май)

1. Мені наснились білі роси,

Птахи співучі в небесах.

Зеленої трави покоси,

Волошки сині у житах.

Приспів:

Там за хмарами за білими,

За піснями лебединими,

Там моє дитинство росяне,

Зорепадом промайне.

Зорі з неба усміхаються,

Мрії всі мої збуваються,

Свято казки починається,

Зачаровує мене.

2. Співає батькова криниця,

І вишня мамина цвіте.

І знов мені щоночі сниться,

Моє дитинство золоте.

Приспів:

2 ведуча.«Теплий літній вечір. На голубому небі спалахує перша зірочка. Щодня до мене приходять діти. Дошкільники, першокласники, другокласники…Ми сідаємо під столітнім дубом. Замовкає село, засинає степ, із саду долинають таємничі звуки, спить озеро. Увесь світ навколо нас спить. Лише зірочка в небі мерехтить та цвіркун співає. Це і є наша Школа під Голубим Небом.

1 ведуча. Школа під Голубим Небом – це джерело живої думки й слова, до якого я щодня приводжу вас, щоб ви стали людьми великої душі, розумними й сердечними, мудрими мислителями».(В.О.Сухомлинський)

2 ведуча. Діти приходять у світ казки. У ці прекрасні літні вечори ми стаємо поетами – складаємо казки. Все, що ми бачимо, здається нам у ці дивовижні години казкою.

1 ведуча. Сподіваюсь ви всі здогадались про кого йтиме мова?

Багаторічний директор Павлиської середньої школи. Кандидат педагогічних наук, автор багатьох книг, брошур і статей, художніх творів для дітей, заслужений учитель – Василь Олександрович Сухомлинський.

2 ведуча. «Людина, – любив повторювати педагог, – народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.» Ці проникливі слова можна і треба віднести і до самого Василя Олександровича.

Відео про Сухомлинського 1

1 ведуча. «Вірте в талант і сили кожного учня.» Ці слова Сухомлинського можна було б поставити епіграфом до всього, що було ним написано.

2 ведуча. Василь Олександрович – це була надзвичайно скромна, цілеспрямована натура, тиха і навіть, незважаючи на знаменитість, трохи сором’язлива людина. Жила в ньому титанічна сила волі й духу, невичерпна енергія, воля бійця за справедливість, за долю-освіти та виховання майбутнього. Важливе місце серед цього багатства належить казці.

Чех Т.І. (в руках книжка Сухомлинського казки…)

Країна дитинства – країна казкова

І часто дорослих вона вабить знову,

І часто дорослі літають у мріях,

Вернутись в дитинство живе в них надія.

Із казкою любі не розлучайтесь,

Вам казка чарівна підкаже пораду,

В ній знайдете завжди утіху й відраду,

Давайте ж на хвильку заглянемо в казку.

1 ведуча. Тут ми познайомимось із творчістю Василя Сухомлинського. Він говорив: «Десятиріччя праці – нелегкої, але радісної – переконали мене: казка, творчість – це найтонший і найніжніший дотик. Казка – дитинство думки. Вона робить світ дитинства яскравим і цікавим».

2 ведуча. І так до вашої уваги театральна казка Василя Олександровича «Як їжачок до зими готувався».

Як Їжачок готувався до зими

(Ткаченко Г.М., Горбунов Б.М.)

В лісі жив Їжачок. Змайстрував він собі хатинку в дуплі старої липи. Тепло там, сухо.

Ось наступила осінь. Падають жовті листочки з дерев. Незабаром і зима прийде.

Почав Їжачок готуватися до зими. Пішов в ліс, наколов на свої голочки сухого листя. Приніс до своєї хатинки, розстелив його, стало ще тепліше.

Знову пішов в ліс Їжачок. Назбирав грушок, яблук, шипшини. Приніс на голочках в хатинку і склав у куточку.

Ще раз пішов Їжачок в ліс. Знайшов грибочки, висушив і теж склав в куточку.

Тепло і затишно Їжачкові, а одному так сумно. Захотілось йому знайти товариша. Пішов в ліс, зустрів Зайчика. Але не хоче зайчик іти в хатинку Їжачка. І сіра Мишка не хоче, і Ховрашок. Тому, що у них свої нірки є.

Зустрів Їжачок Цвіркуна. Сидить Цвіркун на стеблі, тремтить від холоду.

— Іди до мене жити! — запросив звірок його. (Грає музика)

Пострибав Цвіркун до Їжачка. Взимку Їжачок Цвіркунові казки розповідав, а Цвіркун пісні співав.

1 ведуча. Василь Сухомлинський - один з найвідоміших педагогів і дитячих письменників XX століття. Василь Олександрович любив дітей і написав для них багато цікавих казок та оповідань: про ласкаве сонечко і м'яку зелену травичку, про працелюбних мурашок і веселого метелика, про кращі риси людини, про дітей.

Ось погляньте, які збірки казок підготували наші діти (показує на виставку).

2 ведуча. У його казках переважає доброта, адже сам він був доброю людиною і докладав багато зусиль, щоб ви діти, виросли добрими, чуйними, працьовитими, щоб любили тата й маму, свою рідну домівку і нашу велику прекрасну Батьківщину. Усе найцінніше, створене ним, назавжди ввійшло до скарбниці національної духовної культури.

1 ведуча: Все своє життя Сухомлинський працював у школі з дітьми. Тому він склав 10 правил: чого не можна робити. Послухайте і запам’ятайте їх.

10 ПРАВИЛ: ЧОГО НЕ МОЖНА РОБИТИ

Не можна ледарювати, коли всі працюють,

Не можна сміятися над старістю і старими людьми, про старість треба говорити тільки з повагою.

Не можна заходити в суперечку з шанованими і дорослими людьми, особливо зі старшими.

Не можна виявляти незадоволення тим, ,що в тебе немає якоїсь речі.

Не можна допускати, щоб мати давала тобі те, чого вона не бере собі.

Не можна робити того, що осуджують старші.

Не можна залишати старшу рідну людину одинокою

Не можна збиратися в дорогу не спитавши дозволу і поради у старших.

Не можна сідати до столу, не запросивши старшого.

Не можна сидіти, коли стоїть доросла, особливо літня людина, тим більше жінка.

Чех Т.І: Не скупімось на добрі слова

Їх частіше в розмовах вживаймо

І якщо наша віра жива

Ми на ділі її проявляймо.

ТкаченкоГ.М.: Посміхаймось до ближніх своїх

Замість того, щоб їх ображати

Будьмо ніжні і добрі до них

Постараймось їх не забувати.

Тютюнник П.М.: Ми в житті часто терпим тому,

Що байдужі до інших буваєм

Тільки в ближньому бачим вину

Обмовляєм його, ображаєм.

Горбунов Б.М.: І не будьмо жорстокі такі

Не спішім винуватити інших

Подивімось, які ми самі

Може наші поступки ще гірші?

Палярус А.С.: Друзям руку подаймо в біді

Залікуймо сердечні їх рани

Стане легше нам жити тоді

Як самі ми добрішими станем.

2 ведуча. Ось і дійшла наша зустріч до кінця. Зробимо невеликий підсумок :

1 ведуча. Треба багато читати. Адже, як сказав Сухомлинський «Читання – це віконце, через яке ми бачимо, пізнаємо світ і самих себе».

2ведуча. Творити добро і вам відповідатимуть любов'ю і щедрістю. Та й будуть у нашій країні мир і злагода

1 ведуча. Казка – це чарівний світ природи, що оточує нас.

2 ведуча. Казку можна почути в музиці і створити, побачити на малюнках.

1 ведуча. Якби не казка,

Хто б і знав,

Що стільки є чудес на світі.

І хто б завісу відкривав

У світ в якому грають діти.

Пісня «Все буде добре» у виконанні учня 11 класу

Вчителі беруть корзинки з подарунками…

Кiлькiсть переглядiв: 641

Коментарi